Zákaznická centra O2

přehrát

Co kdybyste byli hlasem O2?

Volná místa

Lidé

Petr Blahynka

Supervizor /dohlíží na tým v call centru.

...

Veronika Kindlová

Konzultant rezidentního CC / na sluchátku pomáhá našim zákazníkům

...

Veronika Poláková

Administrátorka

...

Proč to u nás stojí za to

Patříme mezi nejlepší zákaznická centra v ČR. Máme tři call centra v Ostravě, Pardubicích a Ústí nad Labem. Pomáháme lidem, nejen když si nevědí rady. Radíme, inspirujeme, bavíme se a budujeme přátelské vztahy se zákazníky.

Žádné agentury

Rádi vychováváme vlastní zaměstnance, kteří mohou bez omezení využívat všech našich benefitů. Nechceme střídající se agenturní lidi bez zájmu. Máme rádi osobní přístup a chceme posilovat naši vzájemnou důvěru. Co kdybyste se mohli stát hlasem O2?

Co děláme

Poskytujeme plnou zákaznickou podporu stávajícím i potenciálním zákazníkům. Oslovujeme je s novými nabídkami a zvýhodněními, na která mají nárok. Jsme vždy plně k dispozici a rádi zodpovíme veškeré dotazy či pomůžeme vyřešit případné nejasnosti.

Staň se hlasem O2

Hledáme nové kolegy a hlavně přátele. Dáváme šanci studentům, absolventům, maminkám na mateřské i lidem, kteří by rádi restartovali svou kariéru. Staňte se hlasem O2 a pomáhejte s námi více než 5 milionům lidí.

Jsme jako rodina

Bavíme se nejen se zákazníky, ale také spolu. Často spolu trávíme volný čas, jezdíme na víkendové firemní akce, kde se vzděláváme a užíváme si. V létě grilujeme, v zimě vyjedeme třeba na hory.

Každý má šanci růst

Všichni u nás mají možnost postupovat v kariérním žebříčku výš. Víte, že ředitelé všech tří call center začínali jako konzultanti?
Pořádáme soutěže, kdy ti nejlepší získávají za své výsledky motivační prémie a další různé výhry. Co kdybyste mohli za své pracovní výsledky jet na wellness pobyt?

Pracovní prostředí

Co zákaznické centrum dělá/na čem konkrétně pracuje?

Jak vypadá průměrný den?

Jaké je pracovní prostředí?

Co člověk získá prací v zákaznickém centru?

Co je tím “extra”, proč pracovat v zákaznickém centru?